Op 19-03 zijn we vanaf 10:00 telefonisch bereikbaar!

DectDirect.NL - De telecomspecialist voor MKB en consument!

Winkelwagen

Je winkelwagen is momenteel leeg

Verzenden & retourneren

We begrijpen dat een fijne winkelervaring niet alleen gaat over het vinden van het juiste product, maar ook over gemoedsrust tijdens het verzend- of retourproces.

Verzenden

Bij DectDirect.NL geloven we dat je niet langer dan nodig moet wachten om van je aankopen te genieten. We streven ernaar om uw producten binnen 4 uur na ontvangst van betaling te versturen. Indien een product niet op voorraad is, wordt u dezelfde dag geïnformeerd over de verwachte levertijd. Onze samenwerking met gerenommeerde verzendpartners (zoals DHL en PostNL) garandeert een veilige en betrouwbare levering, waarbij je op de hoogte wordt gehouden van de status van je bestelling.

Verzendkosten: voor verzendingen binnen Nederland, België en Luxemburg betaalt u geen verzendkosten.

Retouren

Hoewel we streven naar volledige tevredenheid, begrijpen we dat er soms redenen zijn om een product te retourneren. Graag maken we dit proces zo eenvoudig en zorgeloos mogelijk. Als je om welke reden dan ook niet helemaal tevreden bent met je aankoop, staat onze klantenservice klaar om je te assisteren bij het retourneren van je product. We streven ernaar om je terugbetaling of vervanging zo snel mogelijk te verwerken, zodat je snel weer kunt genieten van de juiste oplossing.

Wat is het retouradres?

Ons retouradres is:

DectDirect.NL
t.a.v. Afdeling Retouren (o.v.v. ordernummer)
Smederijstraat 23B
2861GP Bergambacht

Ik ben niet tevreden met het product. Wat moet ik doen?

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren (zichttermijn). Na annulering heeft u nog 14 dagen om het product retour te sturen. Binnen 14 dagen ontvangt u het volledige orderbedrag terug.

Download en print het retourformulier of maak digitaal een ticket aan.

Retourkosten zijn voor eigen rekening. Producten dienen in originele staat en verpakking geretourneerd te worden. Hygiënische producten in ongeopende verpakking zijn uitzonderingen.

Ontvangen wij het product, of de verpakking, beschadigd dan zullen wij in overleg zoeken naar een passende oplossing.

Wat moet ik doen als ik als zakelijke klant wil retourneren?

Voor zakelijke klanten gelden dezelfde regels als voor consumenten, echter dient je retour binnen 14 dagen te zijn aangemeld en geretourneerd. Registreer je retour via ons ticketsysteem of e-mail.

Uitzondering voor zakelijke klanten: Gegevensdragers (SSD/HDD/Geheugenmodules), Processoren, licenties, UPS, Cisco Enterprise producten en battery-packs, worden niet teruggenomen.

Wat moet ik doen als mijn pakket aan de buitenzijde is beschadigd?

Wanneer uw pakket aan de buitenzijde beschadigd is dient u dit direct te melden aan de bezorger van de pakketdienst. U neemt het pakket niet aan. Neem zo snel mogelijk contact op (binnen 3 werkdagen) met opgaaf van reden. Wij zorgen ervoor dat u zo snel mogelijk een nieuw product krijgt.

Wat moet ik doen als ik mijn product beschadigd/defect aantref in de verpakking?

Wanneer het product dat u bestelde tijdens het vervoeren beschadigd is geraakt, of defect blijkt kunt u het product binnen 7 dagen bij ons retour melden. Om het product om te kunnen ruilen voor een werkend exemplaar is het van belang dat u het product zo compleet mogelijk aan ons terugstuurt (verpakking en accessoires). Wij zorgen ervoor dat u zo snel mogelijk een nieuw product krijgt. Uw verzendkosten zullen worden vergoed (uitsluitend voor consumenten).

Wat moet ik doen als mijn product defect is gegaan binnen de garantieperiode?

U heeft het recht om een defect product binnen de garantie periode te retourneren.

Neem contact met ons op. U krijgt van ons een retourcode die u bij het pakket dient te voegen zodat wij snel en efficient kunnen reageren. Stuur het product zo compleet mogelijk op dus incl. accessoires. Wij zorgen ervoor dat u z.s.m. weer een werkend product krijgt. (mits aan de garantievoorwaarden is voldaan). Uw verzendkosten zullen niet worden vergoed. De garantie is voor consumenten minimaal 24 maanden; voor zakelijke klanten houden we de garantieperiode aan van de fabrikant.

Welke regels voor gelden er voor retourneren?

De volgende regels dienen in acht te worden genomen:

  • Verpak uw pakket zorgvuldig
  • Bewaar het bewijs van verzending
  • U bent verantwoordelijk voor uw zending tot deze bij ons is gearriveerd, ook voor schade tijdens het transport naar ons
  • Ongefrankeerde zendingen worden niet geaccepteerd