Verzenden & Retourneren

 

Verzenden

 

Verzendkosten

Voor verzendingen binnen Nederland en naar België en Luxemburg betaalt u geen verzendkosten

Leveringen

Onze leveringen worden door alle bekende bezorgdiensten aangeboden (DHL en PostNL).
Wij streven ernaar om uw producten binnen 4 uur na ontvangst van uw betaling te versturen. Het kan echter voorkomen dat een product niet op voorraad is. In dat geval krijgt u dit dezelfde dag te horen en stellen wij u op de hoogte van een te verwachten levertijd. 

 

Retouren

 

Ons retouradres:

DectDirect.NL
T.a.v. Afd. Retouren (o.v.v. het ordernummer)
Nijverheidsweg 5 H
2821AT Stolwijk


Niet tevreden met product (zichttermijn)

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag gecrediteerd.

Klik hier (het retourformulier is uitsluitend bedoeld voor consumenten) indien u gebruik wenst te maken van het retourformulier, u kunt uiteraard ook digitaal een ticket aanmaken. 


De kosten voor retour zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan DectDirect.NL geretourneerd moeten worden.

Let op: Het is niet mogelijk om producten waarbij hygiene een rol speelt te ruilen of te retourneren, denk hierbij aan in-ear headsets, tenzij in de originele ongeopende verpakking.

Ontvangen wij het product, of de verpakking, beschadigd dan zullen wij in overleg zoeken naar een passende oplossing.

 

Bent u zakelijke klant?

Voor onze zakelijke klanten gelden dezelfde regels als voor consumenten. Het is wel van belang dat u het product retour registreerd via ons ticketsysteem op uw persoonlijke pagina of via email.

 

Beschadigingen en defecten 

Ondanks de grote zorg die wij aan uw bestelling besteden, kan het voorkomen dat een artikel defect raakt of dat u buiten uw schuld een verkeerd product ontvangt. In deze gevallen dient u binnen 3 werkdagen contact op te nemen met DectDirect.NL

 

Mijn pakket is aan de buitenzijde beschadigd

Wanneer uw pakket aan de buitenzijde beschadigd is dient u dit direct te melden aan de bezorger van de pakketdienst. U neemt het pakket niet aan. Neem zo snel mogelijk contact op met ons op met opgaaf van reden. Wij zorgen ervoor dat u z.s.m. een nieuw product krijgt.

 

Mijn product zit beschadigd/defect in de verpakking

Wanneer het product dat u bestelde tijdens het vervoeren beschadigd is geraakt, of defect blijkt kunt u het product binnen 7 dagen bij ons retour melden. Wij zorgen ervoor dat u z.s.m. een nieuw product krijgt. Uw verzendkosten zullen worden vergoed.

 

Mijn product is defect binnen de garantie periode

U heeft het recht om een defect product binnen de garantie periode te retourneren.

Neem contact met ons op. U krijgt van ons een retourcode die u bij het pakket dient te voegen zodat wij snel en efficient kunnen reageren. Wij zorgen ervoor dat u z.s.m. weer een werkend product krijgt. (mits aan de garantievoorwaarden is voldaan). Uw verzendkosten zullen niet worden vergoed.

 

Regels voor retour sturen

  • Verpak uw pakket zorgvuldig
  • Bewaar het bewijs van verzending
  • U bent verantwoordelijk voor uw zending tot deze bij ons is gearriveerd, ook voor schade tijdens het transport naar ons
  • Ongefrankeerde zendingen worden niet geaccepteerd