Verzenden & Retourneren

 

Verzenden

 

Verzendkosten

Voor verzendingen binnen Nederland en naar België en Luxemburg betaalt u geen verzendkosten

Leveringen

Onze leveringen worden door alle bekende bezorgdiensten aangeboden (DHL en PostNL).
Wij streven ernaar om uw producten binnen 4 uur na ontvangst van uw betaling te versturen. Het kan echter voorkomen dat een product niet op voorraad is. In dat geval krijgt u dit dezelfde dag te horen en stellen wij u op de hoogte van een te verwachten levertijd. 

 

Retouren

 

Ons retouradres:

DectDirect.NL
T.a.v. Afd. Retouren (o.v.v. het ordernummer)
Nijverheidsweg 5 H
2821AT Stolwijk


Niet tevreden met product (zichttermijn)

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan binnen 14 dagen het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd.

Klik hier (het retourformulier is uitsluitend bedoeld voor consumenten) indien u gebruik wenst te maken van het retourformulier, u kunt uiteraard ook digitaal een ticket aanmaken. 


De kosten voor retour zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan DectDirect.NL geretourneerd moeten worden.

Let op: Het is niet mogelijk om producten waarbij hygiene een rol speelt te ruilen of te retourneren, denk hierbij aan in-ear headsets, tenzij in de originele ongeopende verpakking.

Ontvangen wij het product, of de verpakking, beschadigd dan zullen wij in overleg zoeken naar een passende oplossing.

Bent u zakelijke klant?

Voor onze zakelijke klanten gelden dezelfde regels als voor consumenten. Het is wel van belang dat u het product retour registreerd via ons ticketsysteem op uw persoonlijke pagina of via email. Uitzondering zijn geopende gegevensdragers, licenties, UPS en battery-packs, deze worden niet terug genomen. 

 

Beschadigingen en defecten 

Ondanks de grote zorg die wij aan uw bestelling besteden, kan het voorkomen dat een artikel defect raakt of dat u buiten uw schuld een verkeerd product ontvangt. In deze gevallen dient u binnen 3 werkdagen contact op te nemen met DectDirect.NL

 

Mijn pakket is aan de buitenzijde beschadigd

Wanneer uw pakket aan de buitenzijde beschadigd is dient u dit direct te melden aan de bezorger van de pakketdienst. U neemt het pakket niet aan. Neem zo snel mogelijk contact op met ons op met opgaaf van reden. Wij zorgen ervoor dat u z.s.m. een nieuw product krijgt.

 

Mijn product zit beschadigd/defect in de verpakking

Wanneer het product dat u bestelde tijdens het vervoeren beschadigd is geraakt, of defect blijkt kunt u het product binnen 7 dagen bij ons retour melden. Om het product om te kunnen ruilen voor een werkend exemplaar is het van belang dat u het product zo compleet mogelijk aan ons terugstuurt (verpakking en accessoires) Wij zorgen ervoor dat u z.s.m. een nieuw product krijgt. Uw verzendkosten zullen worden vergoed. (Dit geldt uitsluitend voor consumenten)

 

Mijn product is defect binnen de garantie periode

U heeft het recht om een defect product binnen de garantie periode te retourneren.

Neem contact met ons op. U krijgt van ons een retourcode die u bij het pakket dient te voegen zodat wij snel en efficient kunnen reageren. Stuur het product zo compleet mogelijk op dus incl. accessoires. Wij zorgen ervoor dat u z.s.m. weer een werkend product krijgt. (mits aan de garantievoorwaarden is voldaan). Uw verzendkosten zullen niet worden vergoed. De garantie is voor consumenten minimaal 24 maanden; voor zakelijke klanten houden we de garantieperiode aan van de fabrikant.

 

Regels voor retour sturen

  • Verpak uw pakket zorgvuldig
  • Bewaar het bewijs van verzending
  • U bent verantwoordelijk voor uw zending tot deze bij ons is gearriveerd, ook voor schade tijdens het transport naar ons
  • Ongefrankeerde zendingen worden niet geaccepteerd